20 lokakuuta 2012

Pupu pomppi... [video]

Olen aina haaveillut oopperalaulajan urasta. Lauleskelen joka paikassa. Kissa Kisuilija on monta kertaa kehoittanut minua menemään metsään yksikseni lauleskelmaan, jottei kukaan häiriköisi minua. Kuinka imartelevaa. Siitä syntyikin ajatus tehdä laulu Pupu pomppi. 

Varmaan haluattekin jo nähdä tämän esityksen. Olen suunnitellut myös koreografian itse. Toistaiseksi ei ole vielä tullut esiintymispyyntöjä, mutta olen varautunut niihin.  (klikkaa allaolevasta kuvasta nähdäksesi videon)


Assistentti B ja Kissa Kisuilija purskahtivat itkuun kun video oli valmis. Eilen he ottivat äkkilähdön Uuteen-Seelantiin ja he lomailevat siellä jonkin aikaa. Toivottavasti he voivat paremmin loman jälkeen.

Video on kieltämättä hyvin traaginen. Laulun päähenkilö pupu eksyy metsään, eikä pääse sieltä takaisin kotiin. Pupu on hyvin hädissään. Olen halunnut korostaa tässä elämän varjoisia puolia. Ihan perheen pienimmille voi kertoa että pupu pääsi kotiin, ettei heille tule paha mieli. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti